4 Şubat 2015 Çarşamba

PİYANO PASTA


Yedikçe yediren çok hafif bir tatlı:)))

MALZEMELER:


      KEKİ İÇİN:


  • 2 yumurta
  • 1/2 su bardağı şeker
  • 1/2 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı un
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 2 yemek kaşığı kakao
Şeker ve yumurtayı çırptıktan sonra sırasıyla diğer malzemeleri katıp çırpmaya devam ediyoruz. Dikdörtgen bir kaba aktarıp 180* de 30 dakika pişirip fırından çıkartıyoruz. Biraz soluklanınca kekin üzerine 1 su bardağı soğuk süt döküyoruz yalnız sütün içine 1 tatlı kaşığı nescafe koyuyorum sizler sevmezseniz koymaya da bilirsiniz..

MUHALLEBİ İÇİN:

  • 2.5 çorba kaşığı un
  • 1.5 çorba kaşığı şeker
  • 3 su bardağı süt
Sürekli karıştırarak pişiriyoruz.Soğuyunca 1 paket kremayı ekleyip mikserle çırpıyoruz.Kekin üzerine boşaltıyoruz. ben geceden yapıp beklettin servis etmeden önce deen üstte bolca kakao serpin.Üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz..AFİYET OLSUNNNN

21 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık.👍
    Çok severim ,afiyetler olsun size...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Mutlulukla tadına varın.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,ÇOK NAZİKSİNİZ

      Sil
  4. Ellerinize sağlık..Sitenizi izlemeye aldım...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞ GELDİNİZ SEFA GETİRDİNİZ. BENİ MUTLU ETTİNİZ:))

      Sil
  5. Farklı bi tarif, insanın kalkıp deneyesi geliyor:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık evde olsaydım deneyecektim şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞ DENERSİNİZ ÇOK HAFİF VE GÜZEL BİR TATLI

      Sil
  7. çok ve kolay bir tarifmiş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Bir la minör alayım. :) Sevilenlerle güzel zamanlarda damaklar şenlensin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. HEP BİRLİKTE İNŞALLAH

      Sil
  10. Bu tarz pastaları ben çok seviyorum hafif oluyorlar.

    YanıtlaSil
  11. hafif tatlılar en bi sevdikleim bölümünde haika görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Cok guzel gocukuyor.. Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil