8 Haziran 2015 Pazartesi

MUHALLEBİLİ KEMALPAŞA TATLISI


Oğlum Kemalpaşa tatlısını çok sever, dün akşam kiler dolabından çıkartıp anne yarın akşama bu pişecek ve öpücüğünü peşin peşin veriyorum deyince içimden bir öpücüğe tav oldun kızım Dilek deyip hemen yaptım.Yaptım ama paketin arkasında yazan tarifi buraya yazmak ayıp olurdu yani, bari bir muhallebi yapıyım üstüne de kemalpasaları koyuyım dedim ve güzel birşey oldu, böyle tek kişilikte yapabilir ya da kelepçeli kalıbın içine tatlıları sıralayıp üstüne muhallebisini dökebiliriz, ama kalıp içinde yapıp sunmak istersek 1 gece buzdolabında bekletmekte fayda var, gelelim şu benim klasik muhallebi tarifine


MALZEMELER:


  • 1 litre süt
  • 5 kaşık silme un
  • 5-6 kaşık şeker
  • 1 çorba kaşığı margarin 
  • Vanilya
YAPILIŞI:

1 paket toz krem şanti, süt, un ve şekeri kabımızda çırpıp ateşin üzerine koyuyoruz ve devamlı karıştırıyoruz taa ki kaynayıncaya kadar, altını kapatıp vanilyasını, yağını ve krem şantisinide koyduktan sonra mixer ile 10 15 dakika çırpıp kaselerimize paylaştırıyoruz.
Gününüz sevgi içinde kalsın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder